Pages

Monday, May 13, 2013

花見

Det är inte bara jag som vaknar till liv, det gör även naturen. Temperaturen stiger och skogarna är gröna igen. Som jag har längtat.

Förra veckan blev det plötsligt varmt och soligt. Kände att jag inte ville stanna hemma så jag ringde fina Zände och vi bestämde att jag skulle vara hos henne i några dagar. Rätt som det var så var jag i Stockholm. Mycket god mat och vin på balkongen blev det. Sjukt mysigt<3


Albin

Det är maj och det betyder en sak: Hanami i Kungsträdgården













6 comments:

  1. Härliga bilder! Blommorna är så vackra!

    ReplyDelete
  2. Vackraste<3

    Sv: Åh att plugga foto låter helt underbart!

    ReplyDelete
  3. Hejsan!
    Är du foto intresserad? då kanske detta är något för dig!

    Jag har startat en fototävling i sammarbete med kamda där du kan vinna en värdecheck hos kamda.se på 250kr!

    http://jwphoto.blo.gg/2013/may/fototavling-med-en-vardecheck-pa-250kr-fran-kamdase-som-pris.html

    Delta gärna! :)

    Mvh Jessica

    ReplyDelete