Pages

Monday, March 24, 2014

"No mate. Not about soccer, AND FOR FUCK SAKE, STOP SAYING SOCCER!"

quote from Green Street Hooligans


my pictures ©

Förra veckan åkte jag och några polare från skolan in till Malmö för att se matchen mellan MFF och Hammarby. Har aldrig varit på en stor arena och sett en match så det var en ganska rolig upplevelse, även om jag inte är så värst intresserad av fotboll, haha. MFF vann med 3-2 tror jag.
P.S jag har ingen aning om varför några av bilderna blev sepia! Bloggens fel... 


Translation:
I went to a football game last week with some friends. It was pretty fun!
P.S. I have no idea why some photos are not black and white! I blame the blog...


4 comments:

  1. Spännande, inte bara för matchen men för att malmö FF har varit så omskriven på senaste tiden! Underbara bilder :)

    ReplyDelete
  2. verkligen grymma bilder!
    hej Showan

    ReplyDelete
  3. Ekologisk hudvård ,använder traditionell grekisk visdom och blandar det bästa av vad naturen.shop.adoniaorganics.se

    ReplyDelete
  4. Tja,vet att du inte bloggat på länge..men vill du göra en liten lista så har du en här som jag "utmanat" dig på=P...^^<3

    http://punkpoeten.blogg.se/2016/may/tre-lista.html#comment

    ReplyDelete